Hemma från Romme

Nu är vi hemma från Romme, vilket är sjukt skönt! Jag har somsagt varit hyffsat sjuk men det har gått bra ändå. Iallafall när jag åt alvedon, men när de slutade värka mådde jag skit, kallsvettades och sånt men då vare bara att ta mer..

Det var år sen jag åkte skidor men det var riktigt kul! Haha mamma ramlade ett antal gånger! Hon har dock aldrig åkt skidor i hela sitt liv så ;P När hon ramlade åkte jag till henne och slängde mig ner med henne för att hjälpa henne upp, och en gång gick jag ner i stagat haha och det gjorde såå ont! Kändes som jag skulle bryta bena eller något men det gick bra. Det blir nog att åka skidor minst 1gång till iår. Jag åker ju aldrig så det räcker med 2ggr per år hehe.

Men nu ska jag kolla lite på TV och sen försöka sova, måste ju bli frisk innan måndag så jag kan jobba igen! Puss.


Vi bodde på ett fräscht hotell, rummen var fina!

Kommentarer
Postat av: MALINHE |foto|

SV: hihi, så lite så:)

2010-02-13 @ 21:38:41
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Oh va fint rum ni bodde på! Gillar att bo på hotell=)

2010-02-14 @ 13:06:20
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0