Lördag 20 februari

Halloj! Vaknade för någon timme sen och nu sitter jag och kollar på TV. Dricker Te med honung och äter havregrynsgröt, så himla gott och bra för halsen! (Teet iaf).

Idag är det den 20de och idag får jag pengar! Egentligen får jag den sista från skolan men eftersom min lillebror får barnbidrag så brukar jag ta hans pengar istället, haha men den här gången får jag 50/50, smart va? Alltså hälften idag och hälften den sista.

Baby kommer ju hem på onsdag och eftersom han var borta över Alla ♥ dag så vile jag köpa något fint till honom, då passar det bra att få pengar idag också ;) Men vad ska man köpa? Kanske ett nytt armband då han råka tappa hans förra som jag hade köpt, haha eller något lite billigare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0