Magtröjor

God morgon! Ännu en dag när jag vaknar sent, haha men det är ju skönt ibland!
Idag känner jag mig lite bättre iaf, har fortfarande ont i halsen men annars mår jag hyffsat bra. Att ha ett rakblad i halsen är aldrig roligt, eller ja att det känns så iaf.. ;) Men hoppas bli bättre till ikväll.

Nu är det inte lång tid kvar tills baby kommer hem, om ni bara anar hur mycket jag saknar honom! Hehe, längtar att bara ligga och mysa med honom men snart får jag äntligen göra det. Jaja, nu ska jag lägga mig igen och glo på TV.

Hittade även dom har snygga magtröjorna på Topshop
, vore jävligt snyggt och ha det men eftersom jag hatar min mage så räcker det väl på stranden iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

ja det är riktigt skönt att sova =p

2010-02-19 @ 12:49:29
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Postat av: Hanna

Allt bra ? :)

2010-02-19 @ 20:00:17
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0