Nyklippt

Halloj! Kom precis hem med nyklippt hår. Jag är jätte nöjd, dock vart det lite kortare än jag trodde men det vart ändå fint :)  Och så är det lite kortare där bak ni vet, som jag alltid klipper mig nuförtiden... :P


Ni ska få se bild lite senare ;) Köpte även två tröjor idag också.

Jag har ganska ont i huvudet så jag ska äta och sen lägga mig i sängen med laptopen och kolla på den där filmen, In the land of women eller vad den hette :) (Men ska även ta bilder dårå haha!) Vet inte om jag ska jobba imorgon eller inte, känns fel att gå dit och hosta och snora runt liksom, så man inte smittar dom. Men ska iaf lägga mig tidigt så man orkar gå upp imorn, om jag nu ska jobba.

Jaja, käk nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötnos :) hoppas håret blev bra. har frågestund på bloggen! kika gärna in och skriv en liten fråga :) kramkram

2010-02-16 @ 18:48:17
URL: http://polsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0