Silicia för hår,hud och naglar


Jag åt dom här tabletterna för länge sedan för hud,hår och naglar. Den är skiit bra och man ser skillnad fort, så jag ska börja äta dom igen hade jag tänkt. Speciellt för att naglarna ska må lite bättre men även att håret ska växa. Det här är väl också en liten påminnelse till mig själv att äta dom varje dag! Hehe ibland kan jag vara lite slarvig när det gäller tabletter.. Men den här gången ska jag äta dom!

Jaja. Idag jobbade jag för första gången på läänge, haha har ju varit sjuk en vecka så.. Men iaf, fick inte en så bra start på veckan. Idag jobbade jag till 12 och efter det satt jag bara och ruttnade till halv 3. Andledningen var att han jag jobbar med skulle åka iväg till ett annat jobb och fixade lite där och jag skulle stanna kvar och vänta på honom. Fick lite uppgifter att göra och efter det skulle jag bara fika osv sa han. Men det tog bara 15min att göra det jag skulle göra så fick sitta och vänta på han i 2,5 timme. Kul !?

Hade ju varit lite roligare om jag hade något att göra men det hade jag ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0