Sjukling

Hallo! Idag blev det ingen praktik, för jag har blivit sjuk vilket suger. Jag mådde riktigt dåligt imorse, typ  skakade som fan, halsen sved, näsan rann och världens huvudvärk..

Jag ska ju till Romme idag också... Så jag ligger här och försöker bli frisk :P Druckit te med honung, tagit nässpray och huvudvärkstablett, och så har jag fått i mig lite mat. Jag känner mig faktiskt lite bättre nu, ska dock duscha också så får se ifall det hjälper.

Och vila måste man göra! Så har sovit ut idag vilket också känns skönt. Klockan är dock bara 10 men eftersom jag annars går upp 6 så är det en riktig sovmorgon! Jaja. Nu ska jag kolla lite på TV och sen hoppa in i duschen :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

krya på dig! :)

2010-02-12 @ 10:48:06
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0