Dagens

Dagens humör: Trött
Dagens borde: Städa
Dagens frisyr: Uppsatt i toffs
Dagens klädsel: Jeans o tjocktröja
Dagens planer: Mysa med Micke och sova
Dagens vill ha: Massage(!!!!!!)
Dagens längtan: Helg
Dagens fundering: ?
Dagens beroende: Cigg? HAHA
Dagens tråkigaste: Dåligt väder kanske
Dagens roligaste: Umgås med Jonna
Dagens godis: nothing
Dagens saknad: Hmm..

Här ligger jag i sängen och kollar på American Pie- Band camp och har världens träningsvärk i hela kroppen- bröst,rumpa, rygg o ben :(.. Har faktiskt varit rätt duktig när det gäller träningen, oavsett om jag inte orkat har jag åkt dit och kämpat ;) Vem vill inte se bra ut på stranden? 

Jaja, snart kommer Micke och då blir det att försöka sova, igår sov jag hos Jonna och eftersom jag var ledig idag så stannade jag kvar hemma hos henne och sov medan hon var i skolan, sen när hon kom hem sov vi till 5 typ :o så kommer bli svårt att gå upp tidigt imorgon men får se till att jag somnar tidigt ikväll!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Allt bra med dig? :)

2010-01-14 @ 15:48:06
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Härligt! Jadå bara bra här :)

2010-01-14 @ 21:19:32
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0