Friskis och svettis

Igår köpte jag gymkort på friskis o svettis och tränade för första gången där, jag trodde det var betydligt mindre än vad det var och det var faktiskt roligt o börja träna igen  ;) Ikväll ska jag dit igen och träna rumpan av mig!

Har enormt med träningsvärk vilket inte är såå skönt menmen.. Vad gör man inte haha!


Idag vaknade jag ungefär vid 12-tiden , och det är det tidigaste jag har gått upp på hela lovet typ. Hur fan ska jag orka gå upp klockan 7 när skolan börjar?? Kommer vara död kan jag lova :P Jaja, nu ska jag tvätta lite kläder o sånt. Bye.


Kommentarer
Postat av: tobbe

Hej! Tobbe har börjat blogga igen! Bloggen kommer handla om pappakänslan hur det är att bli pappa!

Anledningen till varför jag slutade var att det kom upp vissa saker som jag ej kan nämna här, men det var också för min kamera gick sönder. Men nu är man på fötterna igen =) Ta en titt om du vill!

2010-01-08 @ 17:17:49
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skulle också vilja orka träna.

2010-01-11 @ 15:05:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0