sjukis

hejhej.. Ligger i sängen och mår lite bättre, har varit sjuk nu några dagar men äntligen mår jag bättre! Förut var det hela kroppen som mådde dåligt, som tex. kallsvettning, feber, halsont.. ja allt möjligt. Första natten vaknade jag seriöst varje kvart ungefär om inte oftare, kollade klockan varje gång och nångång hade det bara gått 2min och det var inte kul.. Skakade som en jävla dåre och låg med mjukis och tjocktröja, även tre täcken men jag frös ändå.. Blä hatar sånt.

Nu sover jag med två täcken och t-shirt men fryser ändå inte haha ;) Har även spelat playstation hela dagen med lillebror så imorgon tror jag att jag orkar göra mera. Hoppas att få träffa älsk också, har saknat honom några dagar nu hihi :).

Skulle träffat Angelica och Josefin under helgen men det gick tyvärr inte .. =(Men hoppas att det blir av snart.
Jag börjar jobba nästa vecka och brukar vara rätt trött när jag slutat men får se om jag har tid då :). Jaja, det är inte så att vi aldrig träffas mer men ändå♥. Men nu ska jag kolla klart på The tuxedo och sen slagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0