Bästa lunchen ever

Sitter och äter lunch nu. Gjorde makrill och couscous. Supersmarrigt! ;) Och det som är så bra med de är att man blir mätt snabbt :).   Om några timmar ska jag hämta johan från dagis och då blir det en lång promenad, inte bara hämta honom utan sen ska vi även gå en annan väg som tar ännu längre tid, bra va? ;) Haha behöver snygga till kroppen lite innan sommaren känner jag så varför inte börja passa på nu.

Och imorgon åker jag in till södertälje vid tio tiden och gymmar med Angelica, ska bli otroligt skönt då jag inte tränat på ett tag. Mitt gymkort har gått ut men köper nytt imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Snabblagat verkligen.

Fast det var våran lunch också :P

2010-03-02 @ 15:50:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0