Helgen

Hejsan :) Ihelgen har jag inte gjort så jätte mycket, i fredags umgicks jag lite med baby och igår träffade jag Felicia och sedan Jonna. Skulle sova hos Jonna men en timme efter vi hade somnat, vid 4, så ringer baby och frågar om jag vill åka hem med taxi med honom. Han var skiiit packad så ställde jag upp, alltid orolig ifall han ska somna nånstans eller något såå :P Men vi kom aldrig hem, utan vi sov hos hans kompis istället och det var riktigt jobbigt.. Vi delade på en liiten jävla soffa haha kunde knappt andas ut ordentligt utan att älsk var i vägen haha! ;)

Idag fick vi skjuts hem av mamma vilket var riktigt skönt, och nu ligger jag i sängen och vilar lite. Skönt att ligga i en skön säng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0